vineri, 23 octombrie 2009

Best...


Am invatat ca daca doresti sa fii fericit, trebuie sa-ti doreste-ti in fiecare zi... Dupa o vreme inveti diferenta subtila dintre a tine pe cineva de mana si a incatusa sufletul cuiva, si inveti ca dragostea nu inseamna sprijin si compania nu inseamna siguranta, si incepi sa inveti ca saruturile nu inseamna contacte, si nici cadourile - promisiuni, si incepi sa-ti accepti infrangerile cu fruntea sus si cu ochii deschisi, cu demnitate de adult, nu cu amaraciune de copil, si inveti sa-ti construiesti drumurile de azi pentru ca terenul de maine este prea nesigur pentru planuri.

Dupa o vreme inveti ca pana si raza de soare te parjoleste daca incerci sa obtii prea mult de la ea. Asa ca sadeste-ti singur gradina si impodobeste-ti singur sufletul, nu astepta sa-ti aduca cineva flori. Si invata sa poti sa rabzi, cu adevarat. Caci atunci chiar vei fi puternic, si atunci inseamna ca esti cineva.

Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult iti sunt luati prea repede.

Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oameni care nici nu te cunosc.

Am invatat ca nu e grav sa gresim ci grav este sa pierdem lectia.

Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii. Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti.

Am invatat ca atunci cand sunt suparata,  am dreptul sa fiu suparata dar nu am dreptul sa fiu si rea.

Am invatat ca orice s-ar intampla azi oricat de rau, viata merge inainte si maine va fi mai bine.

Am invatat ca vei pierde relatia cu parintii atunci cand nu fac parte din viata ta.Am invatat ca scrisul ca si vorbitul poate linisti durerile sufletesti. 

Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten oricum te va rani din cand in cand Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.

Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.

Am invatat sa iubesc ca sa pot sa fiu iubita. Am invatat ca tot mai am o multime de lucruri de invatat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu